Case Digityöpaja pienyrittäjille

Lahden alueen kehitysyhtiö, LADEC Oy  tilasi meiltä Miten markkinoit verkossa – digityöpajan pienyrittäjille. Tilaisuus järjestettiin 26.4.2018 Lahden Tiedepuistossa ja sen kesto oli kolme tuntia.

Digityöpajaa markkinointiin seuraavalla tekstillä:

”Mitä sisältöä yrityksen verkkosivuilla on hyvä olla? Mitä kaikkia some-kanavia yrityksen pitäisi käyttää ja mitä sisältöä eri kanaviin pitäisi tuottaa? Tule osallistumaan pienyrittäjän Digityöpajaan, jossa käsitellään kattavasti toimivien verkkosivujen ja some-kanavien merkitystä, sisältöä ja toteutusta. Digityöpaja on tarkoitettu pienyrittäjille, jotka varsinaisen työnsä ohella tuottavat sisältöä eri viestintäkanaviin. Digityöpajan vetää Oakhill Oy:n Marika Kakko, jolla on laaja työkokemus myynnin, markkinoinnin ja viestinnän parista. Yrityksen missiona on auttaa yrityksiä ymmärtämään ja käyttämään tämän päivän digitaalisen maailman mahdollisuuksia paremmin ja sitä kautta parantamaan omaa tulostaan.”

Tilaisuus toteutettiin osittain ryhmätyöskentelynä oheisen sisällön mukaisesti:

Verkkosivujen olennaiset elementit
Mitä sisältöä eri verkkosivuille ja some-kanaviin kannattaa tuottaa
Verkkosivujen ja some-kanavien merkityksen yrityksen viestinnässä sekä sisällön merkitys näkyvyydessä
Miten resurssoida ko. tekeminen (oma ajankäyttö, suunnitelmallisuus jne.)

Katso lyhyt video koulutuksen sisällöstä täältä.

Tilaisuudessa oli mukana myös hankkeen yhteistyökumppani LUTin esittelemässä aiheeseen liittyviä lyhyitä tietoiskuja. Tilaisuuden järjestivät Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy, LUT ja LAMK.

Oakhillin yksi palveluista on räätälöidyt koulutukset ja työpajoja tehdään myös tilauksesta yksittäisille yrityksille.

Kiinnostuitko? Kysy lisää palveluistamme:

Marika Kakko
041 454 1861 tai marika.kakko@oakhill.fi