Tutustu muihin referensseihimme!

Alfaroc Logistics on varastoinnin ulkoistamispalveluja tarjoava yritys. Uuden logistiikkakeskusinvestoinnin myötä Alfaroc Logistics halusi uudistaa verkkosivunsa ja saada lisäpotkua markkinointiviestintäänsä. Yrityksen johdossa ei ollut riittävästi resursseja eikä osaamista tehdä säännöllistä markkinointia itse.
Yhteistyömme käynnistyi markkinoinnin työpajassa, jossa syvensimme ymmärrystämme Alfaroc Logisticsin liiketoiminnan tavoitteista ja strategiasta. Työpajan tulosten perusteella työstimme Alfaroc Logisticsille markkinointistrategian, joka sisälsi myös joukon alustavia ehdotuksia viestinnän ja markkinoinnin käytännön toimenpiteistä.
Toteutuspuoli lähti käyntiin verkkosivujen uudistamisella. Sivujen teknisen uudistuksen lisäksi raikastettiin yrityksen visuaalinen ilme ja sivuille laadittiin kokonaan uudet teksti- ja kuvasisällöt. Teknisestä toteutuksesta vastasi Tammi Digital ja sisältöprojektia johdettiin Oakhillin toimesta.
Markkinoinnin ulkoistamisen myötä Alfaroc Logistics sai Oakhillistä käyttöönsä oman tiimin, joka toteuttaa yhdessä suunnitellut markkinoinnin toimet yritykselle kuukausittain. Ulkoistetun markkinointitiimin avulla Alfaroc Logisticsin sisältömarkkinointi on saatu vauhtiin, ja verkkosivujen Ajankohtaista-osiosta on tullut yksi uusien verkkosivujen luetuimpia sivuja. Sosiaalisen median kanavien käyttöönotto ja säännöllinen päivittäminen on tuonut yritykselle myös lisää seuraajia.
Tutustu muihin referensseihimme!