Oakhill kuvituskuva työskentelytilanteesta

Tutustu töihimme.

Alfaroc Logistics

“Markkinoinnin ulkoistaminen on ollut yllättävän helppoa. Perusteellisesti tehty markkinointisuunnitelma on tehnyt markkinoinnistamme johdonmukaista ja ammattimaista. Yhteistyö Oakhillin ja Tammi Digitalin kanssa on myös helpottanut arkeamme, kun heidän asiantuntijansa pitävät säännöllisesti huolta asioidemme etenemisestä.”
– Tiia Bister, toimitusjohtaja, Alfaroc Logistics 

Kuva Alfarovin sivujen suunnittelusta

Lähtötilanne

Alfaroc Logistics on varastoinnin ulkoistamispalveluja tarjoava yritys. Uuden logistiikkakeskusinvestoinnin myötä Alfaroc Logistics halusi uudistaa verkkosivunsa ja saada lisäpotkua markkinointiviestintäänsä. Yrityksen johdossa ei ollut riittävästi resursseja eikä osaamista tehdä säännöllistä markkinointia itse.

Ratkaisut

Yhteistyömme käynnistyi markkinoinnin työpajassa, jossa syvensimme ymmärrystämme Alfaroc Logisticsin liiketoiminnan tavoitteista ja strategiasta. Työpajan tulosten perusteella työstimme Alfaroc Logisticsille markkinointistrategian, joka sisälsi myös joukon alustavia ehdotuksia viestinnän ja markkinoinnin käytännön toimenpiteistä.

Toteutuspuoli lähti käyntiin verkkosivujen uudistamisella. Sivujen teknisen uudistuksen lisäksi raikastettiin yrityksen visuaalinen ilme ja sivuille laadittiin kokonaan uudet teksti- ja kuvasisällöt. Teknisestä toteutuksesta vastasi Tammi Digital ja sisältöprojektia johdettiin Oakhillin toimesta.

Tulokset

Markkinoinnin ulkoistamisen myötä Alfaroc Logistics sai Oakhillistä käyttöönsä oman tiimin, joka toteuttaa yhdessä suunnitellut markkinoinnin toimet yritykselle kuukausittain. Ulkoistetun markkinointitiimin avulla Alfaroc Logisticsin sisältömarkkinointi on saatu vauhtiin, ja verkkosivujen Ajankohtaista-osiosta on tullut yksi uusien verkkosivujen luetuimpia sivuja. Sosiaalisen median kanavien käyttöönotto ja säännöllinen päivittäminen on tuonut yritykselle myös lisää seuraajia.

Kuvtuskuva työskentelystä