Oakhill kuvituskuva työskentelytilanteesta

Tutustu töihimme.

ZetaDisplay Finlandin ulkoistettu markkinointitiimi

“Meidän suurin haasteemme markkinoinnissa on ollut ajan ja resurssien puute. Ulkoistetun mallin myötä Oakhillin tiimistä on tullut oman porukkamme luonnollinen jatkeja heille voimme delegoida asioita kiireisessä arjessamme. Yhtä aikaa markkinoinnin tekemisestä on tullut meille entistäkin tavoitteellisempaa, kun voimme luottaa siihen, että yhdessä sopimamme toimenpiteet tulevat myös tehdyiksi.”
– Annukka Pokki, kaupallinen johtaja, ZetaDisplay Finland

Referenssi Zeta Display

Lähtötilanne

ZetaDisplay on täyden palvelun Digital Signage -viestintäratkaisuja tarjoava kansainvälinen konserni, jolla on toimintaa viidessä eri Euroopan maassa.Yhteistyömme ZetaDisplayn kanssa alkoi syksyllä 2019, kun yrityksen Suomen yksikkö etsi itselleen ulkoistettua markkinointiviestinnän kumppania.  

Ratkaisut

Yhteistyömme käynnistyi markkinoinnin työpajassa, jonka pohjalta laadimme ZetaDisplayn Suomen toiminnoille perusteellisen markkinointisuunnitelman, joka sisälsi jo ehdotuksen viestinnän kanavista ja kiteytettyjä ajatuksia viestinnän sisällöistä vuodeksi eteenpäin. Suunnitelman pohjalta alettiin toteuttaa kuukausittaisia markkinointitoimia, johon kuuluu sisällön tuottaminen verkkosivuille, asiakaskirjeeseen ja sosiaalisen median kanaviin. ​

Lisäksi teemme heille myyntimateriaaleja ja oppaita sekä tuotamme asiakastarinoita ja rekrytointikampanjoita. ZetaDisplay Finland on osa ruotsalaista pörssiyhtiötä ZetaDisplay AB:tä. Osa tuottamastamme markkinointiviestinnän sisällöstä menee koko konsernin kansainväliseen markkinoinnin käyttöön ja olemme myös osa heidän kansainvälistä markkinointitiimiään.

Tulokset

Ulkoistetun markkinointitiimin myötä ZetaDisplay on saanut uutta potkua markkinointiviestintänsä tekemiseen. Suomenkielisiä markkinoinnin sisältöjä tuotetaan nyt kuukausittaisen suunnitelman pohjalta ja niiden kuluttamisen määrää mitataan konsernissa säännöllisesti. Tehdyt toimet tukevat myös todistetusti myyntiä, sillä Oakhillin laatiman asiakaskirjeen pohjalta on tullut suoria liidejä myynnille. Suomen markkinointiviestinnän onnistumiset ovat inspiroineet myös konsernin muiden maayksiköiden viestintää.