Oakhill kuvituskuva työskentelytilanteesta

Tutustu töihimme.

ER-Pahvityön verkkosivut ja ulkoistettu markkinointitiimi

“Meillä ei PK-yrityksenä ole varaa eikä halua palkata markkinointivastaavaa, joten etsimme tekijäksi joustavan, innovatiivisen ja ahkeran yrityskumppanin.
Oakhill on tehnyt markkinoinnistamme määrätietoista ja suunnitelmallista, jotta voimme tuoda omaa osaamistamme paremmin asiakkaidemme ja uusien kohderyhmien tietoon.
Yhteistyö on helppoa, kun markkinointia vetää vastuullinen toimija, joka vaatii ja asettaa selkeitä aikatauluja.
Yhteiset seurantapalaverit ovat myös hyviä, koska silloin voimme suunnata luodit suoraan niihin kohteisiin jotka, ovat meille tärkeitä.
Mukavien ihmisten kanssa on kiva toimia ja syntyy hyvää tulosta!”
– Heikki Erkamo, toimitusjohtaja, ER-Pahvityö

ER-Pahvityön kotisivut

Lähtötilanne

ER-Pahvityö on pahvipakkausten suunnitteluun, myyntiin ja valmistamiseen erikoistunut yritys, jolla on toimintaa Lahdessa ja Leppävirralla. Kun yritys otti yhteyttä Oakhilliin, sillä oli takanaan lähes 30-vuotinen historia pakkausten valmistajana, mutta ei juurikaan kokemusta pitkäjänteisen markkinoinnin tekijänä. Nyt yritys halusi uusiutua ja alkaa panostaa systemaattisesti myynnin kehittämiseen ja markkinoinnin säännölliseen tekemiseen. Samalla haluttiin uusia yrityksen verkkosivut ja päivittää yrityksen visuaalista ilmettä.

Ratkaisut

Yhteistyömme käynnistyi markkinoinnin työpajassa, jossa syvensimme ymmärrystämme ER-Pahvityön liiketoiminnan tavoitteista ja strategiasta. Työpajan tulosten perusteella työstimme ER-Pahvityölle markkinointisuunnitelman, jonka mukaisesti lähdimme toteuttamaan markkinoinnin toimenpiteitä. Toteutuspuoli lähti käyntiin verkkosivujen uudistamisella.

Tammi Digitalin toteuttaman sivujen teknisen uudistuksen lisäksi raikastettiin yrityksen visuaalinen ilme ja sivuille laadittiin uudet teksti- ja kuvasisällöt. Täysin uutena elementtinä sivustolle tuotiin myös verkkokauppamahdollisuus. Sivuston julkaisemisen jälkeen aloimme panostamaan kuukausittaiseen monikanavaiseen sisällöntuotantoon ja säännölliseen digimarkkinointiin.

Tulokset

ER-Pahvityön verkkosivujen uudistuksen jälkeen kävijämäärät sivuilla ovat lähes kolminkertaistuneet ja sivuilla käytetty aika on kasvanut huomattavasti. Lisäksi aktiivinen sisältömarkkinointi ja sisältöjen nostaminen sosiaalisen median kanaviin on herättänyt kiinnostusta yritystä kohtaan ja sosiaalisen median kanavien ja maksetun mainonnan kautta verkkosivuille löytää jatkuvasti moninkertaisesti aiempaa enemmän uusia käyttäjiä. Digimarkkinoinnin avulla on tavoitettu parin kuukauden sisällä kymmeniä tuhansia silmäpareja.

ER-Pahvityö