
ER-Pahvityö on pahvipakkausten suunnitteluun, myyntiin ja valmistamiseen erikoistunut yritys, jolla on toimintaa Lahdessa ja Leppävirralla. Kun yritys otti yhteyttä Oakhilliin, sillä oli takanaan lähes 30-vuotinen historia pakkausten valmistajana, mutta ei juurikaan kokemusta pitkäjänteisen markkinoinnin tekijänä. Nyt yritys halusi uusiutua ja alkaa panostaa systemaattisesti myynnin kehittämiseen ja markkinoinnin säännölliseen tekemiseen. Samalla haluttiin uusia yrityksen verkkosivut ja päivittää yrityksen visuaalista ilmettä.
Yhteistyömme käynnistyi markkinoinnin työpajassa, jossa syvensimme ymmärrystämme ER-Pahvityön liiketoiminnan tavoitteista ja strategiasta. Työpajan tulosten perusteella työstimme ER-Pahvityölle markkinointisuunnitelman, jonka mukaisesti lähdimme toteuttamaan markkinoinnin toimenpiteitä. Toteutuspuoli lähti käyntiin verkkosivujen uudistamisella.
Tammi Digitalin toteuttaman sivujen teknisen uudistuksen lisäksi raikastettiin yrityksen visuaalinen ilme ja sivuille laadittiin uudet teksti- ja kuvasisällöt. Täysin uutena elementtinä sivustolle tuotiin myös verkkokauppamahdollisuus. Sivuston julkaisemisen jälkeen aloimme panostamaan kuukausittaiseen monikanavaiseen sisällöntuotantoon ja säännölliseen digimarkkinointiin.
ER-Pahvityön verkkosivujen uudistuksen jälkeen kävijämäärät sivuilla ovat lähes kolminkertaistuneet ja sivuilla käytetty aika on kasvanut huomattavasti. Lisäksi aktiivinen sisältömarkkinointi ja sisältöjen nostaminen sosiaalisen median kanaviin on herättänyt kiinnostusta yritystä kohtaan ja sosiaalisen median kanavien ja maksetun mainonnan kautta verkkosivuille löytää jatkuvasti moninkertaisesti aiempaa enemmän uusia käyttäjiä. Digimarkkinoinnin avulla on tavoitettu parin kuukauden sisällä kymmeniä tuhansia silmäpareja.