Oakhill kuvituskuva työskentelytilanteesta

Tutustu töihimme.

Holvia Group yritysilme ja verkkosivut

“Lähtötilanteessa yritykselle piti luoda verkkosivujen lisäksi yleinen ilme ja ulkoasu. Toiveena oli dynaamiset ja modernit sivut, joista yhtiön tuotteet ja osaaminen tulevat selkeästi esille. Moderni tapa ajatella asioita oli positiivinen asia. Hyvät kuvavalinnat olivat plussaa. Projekti pysyi hyvin aikataulussa ja ne johdettiin hyvin. Sivut sekä muu materiaali vastasivat odotuksia, joten tällä perusteella voin suositella Oakhillia ja Tammea.”
– Juha Soini, toimitusjohtaja, Holvia Group

Oakhillin tiimi työpajassa

Lähtötilanne

Alussa oli vain valtava määrä osaamista, vahva liikeidea ja y-tunnus. Holvian Groupin toimitusjohtaja Juha Soini otti yhteyttä Tammi Digitaliin ja pyysi tarjousta verkkosivuille. Heti ensimmäisessä tapaamisessa todettiin, että halutun lopputuloksen saavuttaminen vaatisi enemmän lihaa luiden ympärille. Tammi Digital tarjosi yhdessä Oakhillin kanssa toteutukselle kokonaisvaltaisen paketin, joka kattoi niin yritysilmeen, sivuston teknisen toteutuksen kuin sisällöntuotannon.

Ratkaisut

Liikkeelle lähdettiin Oakhillin vetämällä työpajalla, jossa hyödynnettiin palvelumuotoilun keinoja. Työpajan pohjatyönä Holvia Groupin perustajat olivat vastanneet sähköiseen ennakkokyselyyn ja Oakhill oli toteuttanut kevyen kilpailija-analyysin.

Työpajan tulosten pohjalta määriteltiin tarkemmin Holvia Groupin liiketoiminnan konsepti, tuotteet ja palvelut, kohderyhmät ja ostajapersoonat. Näiden pohjalta saatiin luotua tavoitteet tuleville verkkosivuille. Samalla muodostui uuden yrityksen ilme, logo, visuaalisuus, tapa olla ja puhua – yrityksen brändi, jota haluttiin lähteä viemään eteenpäin.

Tammi Digital pääsi työpajan avulla toteuttamaan sivustosta ratalankamallin, jonka hyväksymisen jälkeen sivustoa päästiin teknisesti toteuttamaan. Sivusto rakennettiin WordPress -julkaisujärjestelmälle hyödyntäen WordPressin omaa Gutenberg-sisältöeditoria, jolloin sivusto rakentuu erilaisten lohkojen (blocks) avulla. Gutenberg tarjoaa todella monipuolisen ja helppokäyttöisen käyttöliittymän, jonka sivustoa on helppo päivittää ja ylläpitää.

Kuva kuvaustilanteesta kuvaajana Pipsa Stenlund
Kuva tietokoneesta Holvia Groupin verkkosivut

Oakhill vastasi tiiminsä kanssa sivuston sisällöistä. Viestinnän asiantuntija Heidi Puusa tuotti sivuston tekstisisällöt ja Pipsa Stenlund kuvasi sekä henkilökunnan että kuvituskuvat sivustolle. Uuden liiketoiminnan ja yrityksen näkyvyys on äärettömän tärkeää. Hakukoneystävällisyys on huomioitu sivustolla rakenteessa ja sisällöissä sekä sivujen metakuvauksissa.

Tammi Digital vastaa Tammi Ylläpito -palvelulla Holvian sivujen turvallisuudesta ja toimivuudesta.

Tulokset

Groupin myyntijohtaja Antti Suikkasen motto, joka toteutui täysin tässä projektissa. Alusta asti vahvalla Holvian, Oakhillin ja Tammi Digitalin yhteistyöllä rakentui, ei vain pelkkä yrityksen verkkosivu, vaan yrityksen brändi, joka elää ja hengittää omaa tarinaansa niin verkossa kuin yrityksen toimitiloissa Hollolassa, Salpakankaan yritysalueella.

Tutustu Holvia Groupin sivustoon täällä!