
Lahtelainen SV Maksujärjestelmät Oy oli uuden tilanteen edessä, kun he alkoivat uudistaa palvelu- ja tuotetarjoamaansa perinteisestä maksu- ja kassapäätteitä tarjoavasta yrityksestä myös Odoo-toiminnanohjausjärjestelmää tarjoavaksi yritykseksi. Samassa yhteydessä yritys vaihtoi markkinointinimekseen Vividi.
Oakhill suunnitteli Vividille markkinointiviestinnän työpajan, joka toteutettiin verkossa Teams-palaverina. Työpajan tulosten pohjalta työstettiin markkinointisuunnitelma, joka sisälsi laajasti myös viestinnän konseptointia ja kiteytettyjä ajatuksia viestinnän sisällöistä. Osana suunnitelmaa asiakkaalle ideoitiin mm. podcast, johon Oakhill laati konseptin ja teemakohtaiset sisällöt seuraavan kuuden kuukauden ajalle.
Selkeä ja konkreettinen markkinointi- ja sisältösuunnitelma auttoi Vividin tiimiä pääsemään nopeasti alkuun uusien palveluidensa myynnissä ja markkinoinnissa. Sen avulla luotiin myös markkinointiviestinnälle selkeät raamit, jotta rajallisia resursseja voidaan käyttää kohdennetusti ja yhteisesti sovitulla tavalla. Oakhillin ideoima ja Vividin itse tuottama Bites by Vividi -podcast käynnistyi jo muutaman kuukauden päästä strategiatyön päättymisestä.